Powitanie

12 maja 2023, godz. 16:00
do 14 maja, godz. 11:00

Drogie Rotarianki,

Drodzy Rotarianie,

Drodzy Rotaraktorzy,

z ogromną radością, w imieniu własnym oraz DG D1940 Jessiki Schweda,  zapraszam na Wspólną Konferencję Dystryktów 2231 Polska i 1940 Niemcy, która odbędzie się w Szczecinie, w dniach 12 -14 maja 2023 roku.

Nasze rotariańskie spotkanie rozpoczniemy już w piątek 12 maja, o godz. 16:00, na dziedzińcu Zamku Książąt Pomorskich. Konferencja odbędzie się w sobotę, w godzinach od 9:30 do 17:00 w sali konferencyjnej hotelu Radisson Blu.

Będziemy dyskutować o ważnych sprawach. Nasi wspaniali prelegenci zaprezentują ciekawe projekty i aktywności rotariańskie. A wszystko to odbędzie się w niepowtarzalnej, przyjacielskiej atmosferze, której zwieńczeniem będzie uroczysta kolacja w sobotę, 13 maja, w Hotelu Dana.

Tematyka konferencji obejmować będzie trzy główne bloki:

– rola i możliwości działań Rotary International w kontekście potrzeby dbania o pokój i

  budowania przyjacielskich relacji pomiędzy narodami,

– konieczność ochrony środowiska naturalnego – rotariańskie akcje i programy działań

– prezentację aktywności klubów Rotary i ich liderów z obu dystryktów.

Przewidujemy również kilka fakultatywnych, towarzyszących wydarzeń, jak choćby koncert w Filharmonii Szczecińskiej w piątek o godzinie 19:00. Liczba  biletów na koncert jest ograniczona.

Rejestracja na Konferencję odbywa się poprzez naszą stronę, wyłącznie do 30 kwietnia 2023 roku. Szczegóły w  poszczególnych zakładkach.

Rezerwacja miejsc w hotelach możliwa jest wyłącznie drogą mailową, na dedykowany adres hoteleszczecin23@rotary.org.pl.  Do naszej dyspozycji jest 5 hoteli. Ilość miejsc w hotelach jest ograniczona.

Uwaga : ceny preferencyjne i gwarancja otrzymania miejsc w hotelach wyłącznie do 10 kwietnia 2023.

Do zobaczenia w Szczecinie !

 

Piotr Jankowski

Gubernator D2231, Polska

 

 

fot. pixabay.com

WARUNKI I KOSZTY UDZIAŁU W KONFERENCJI

Rejestracja na konferencję odbywać będzie się tylko do 30 kwietnia 2023 roku. 

Rejestrując się na wydarzenie zgłaszamy również wszystkie osoby towarzyszące biorące udział w którymkolwiek punkcie programu.

 

PRZEDSTAWICIELE KLUBÓW

  1. Udział jednego przedstawiciela Klubu w konferencji jest bezpłatny.
  2. O ile dany klub nie zalega ze składkami do Dystryktu, rejestracja pierwszego uczestnika z klubu nie wymaga uiszczenia żadnej opłaty – koszt udziału w konferencji pokryty jest z obowiązkowej składki na imprezy dystryktalne, płaconej przez kluby wraz ze składkami na Dystrykt.
  3. Każdy drugi i następny uczestnik z danego klubu, musi w momencie rejestracji uiścić

opłatę w wysokości 175 zł

na konto Stowarzyszenia Klubów Rotary „Dystrykt 2231 Rotary International” o numerze:

41 1910 1048 2785 9354 1856 0001

 

Tytuł przelewu: „udział w Konferencji D2231 i D1940, imię i nazwisko, nazwa klubu”

 

  1. Brak wpływu składki klubowej na konto Stowarzyszenia oznacza konieczność uiszczenia przez każdego uczestnika opłaty w wysokości 175 zł/osobę, przelewem, przed przyjazdem na konferencję i okazania dowodu wpłaty w trakcie rejestracji.

 

OFICEROWIE DYSTRYKTU

Każdy Oficer Dystryktu kadencji 2022-2023 lub inny członek Rotary delegowany przez Gubernatora Dystryktu musi również uiścić opłatę w wysokości 175 zł, zgodnie z opisem powyżej, którą potem rozliczy wraz z kosztem podróży i noclegu (w pokoju dwuosobowym) w ramach delegacji.

UWAGA: Rozliczenie następuje zgodnie z obowiązującą aktualnie Instrukcją Skarbnika (Baza Wiedzy: Materiały dla oficerów Klubowych i Dystryktalnych – dostępna po zalogowaniu) https://moje.rotary.org.pl/baza-wiedzy/ .

Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

 

Opłata konferencyjna zawiera także przerwy kawowe oraz lunch.

 

Osoby, które nie opłacą udziału w konferencji do dnia 8 maja 2023 r. włącznie, a przyjadą na konferencję, będą mogły zapłacić na miejscu przelewem z telefonu lub komputera.

Nie przewidujemy możliwości wpłat gotówkowych na miejscu.

 

DODATKOWE PŁATNOŚCI

  1. Noclegi – na konto wskazane w zakładce HOTELE.
  2. Uroczysta kolacja w dniu 13.05.2023, sobota (dla chętnych) oraz bilety na koncert w dniu 12.05.2023 roku w Filharmonii Szczecińskiej – na konto firmy HOSPES wskazane w zakładce KOLACJA I KONCERT.
  3. W sobotę, 12.05.2023 przewidujemy specjalny program dla osób towarzyszących, nie biorących udziału w szkoleniach – szczegóły w zakładce PROGRAM DLA OSÓB TOWARZYSZĄCYCH.

 

Program

PROGRAM KONFERENCJI

 

PIĄTEK, 12 maja 2023

15:00 – 20:00 Rejestracja uczestników w hotelach (Moxy, Dana i Radisson Blu).
UWAGA: uczestnicy konferencji, którzy nie mieszkają w hotelach Moxy lub Dana rejestrują się w Radisson Blu.
16:00 – 17:00 Powitalne spotkanie uczestników Wspólnej Konferencji Dystryktów D2231 Polska i D1940 Niemcy (dziedziniec Zamku Książąt Pomorskich).
17:15 – 20:00 Panel dyskusyjny Pomerania Fleet . “IYFR Pomerania Fleet/ISSA – Prevent Plastic Pollution – przekaz artystów i specjalistów” (sala konferencyjna Hotelu Radisson Blu).
19:00 – 20:30 Koncert w Filharmonii.
19:00 Spotkanie młodzieży z programu wymiany.

 

SOBOTA, 13 maja 2023

8:00 – 9:15 Rejestracja uczestników Konferencji (Hotel Radisson Blu).
9:15 – 9:30 Ceremonia otwarcia Konferencji (sala konferencyjna Hotelu Radisson Blu).
9:30 – 9:50 Powitanie gości – Gubernatorzy Dystryktów 1940 Jessika Schweda i 2231 Piotr Jankowski. Wystąpienia gubernatorów zaprzyjaźnionych dystryktów.
9:50 – 10:10 Wystąpienie przedstawiciela Prezydenta Rotary International RID Elizabeth Usovicz (USA).
10:10 – 10:35 Wystąpienie studentów wymiany długoterminowej goszczących w Polsce i w Niemczech.
10:35 – 10:50 Prezentacja projektu One Way Exchange with Ukraine, wystąpienie Past Prezydenta EEMA.
10:50 – 11:10 Prezentacja Interact Szczecin – Interact as the future of Rotary.
11:10 – 11:40 Przerwa kawowa.
11:40 – 12:10 Guest speaker.
12:10 – 12:30 New Shape of Rotary.
12:30 – 12:50 Prezentacja idei projektu Baltic Sea Action Network (BASRAN).
12:50 – 13:10 Współpraca międzynarodowa misją International Yachting Fellowship of Rotarians.
13:10 – 14:10 Lunch
14:10 – 14:25 Wystąpienie przedstawicieli ICC Polska – Niemcy.
14:25 – 14:35 Budowanie relacji partnerskich i dbanie o pokój naszym zadaniem w Rotary – DG Piotr Jankowski.
14:35 – 15:05 Peace Fellowships Programs / Rotary’s Peace Centers.
15:05 – 15:25 Prezentacja projektów D2231 i D1940.
15:25 – 15:55 Prezentacja projektów pomocy dla Ukrainy (DE i PL), wystąpienie gości z Ukrainy.
15:55 – 16:25 Przerwa kawowa.
16:25 – 16:40 Przesłanie uczestników konferencji na temat współpracy i pokoju na świecie – podpisanie i odczytanie apelu.
16:40 – 17:00 Zakończenie Konferencji – RID Elizabeth Usovicz, DG Piotr Jankowski i DG Jessika Schweda.
19:30 – 23:00 Gala Dinner (Hotel DANA).

 

NIEDZIELA, 14 maja 2023

Śniadanie, powrót do domów.

 

UWAGA: program może ulec niewielkim zmianom.

 

 

CONFERENCE PROGRAM

 

FRIDAY, May 12, 2023

15:00 – 20:00 Registration Desks Open at the hotels (Moxy, Dana, Radisson Blu)
ATTENTION: participants of the conference who are not staying in Moxy or Dana register at Radisson Blu Hotel.

16.00 – 17.00 Welcome Meeting of the Multi District Conference D-2231 Poland and D-1940 Germany Poland (courtyard of the Pomeranian Dukes’ Castle).

17:15 – 20.00 Pomerania Fleet discussion panel „IYFR Pomerania Fleet/ISSA – Prevent Plastic Pollution – message from artists and experts” (Radisson Blue Hotel – conference room).

19:00 – 20:30 Concert at the Philharmonic.

19:00 – 21:00 Meeting of the youth from the YEP.

 

SATURDAY, May 13, 2023

8:00 – 9:15 Onward Registration (Radisson Blu Hotel).

9:15 – 9:30 Opening Ceremony (conference room of Radisson Blu Hotel).

9:30 – 9:50 Welcome speeches – District Governors 1940 Jessika Schweda and 2231 Piotr Jankowski. Speeches by governors of friendly districts.

9:50 – 10:10 Speech by the representative of the President of Rotary International Elizabeth Usovicz (USA).

10:10 – 10:35 Presentation by LTEP students visiting Poland and Germany.

10:35 – 10:50 Presentation of the Project One Way Exchange with Ukraine. Speech by Past President of EEMA.

10:50 – 11:10 Presentation of Interact Szczecin – Interact as the future of Rotary.

11:10 – 11:40 Coffee break.

11:40 –12:10 Guest speaker.

12:10 – 12:30 New Shape of Rotary .

12:30 –12:50 Presentation of the idea of the Baltic Sea Action Network (BASRAN).

12:50 –13:10 International cooperation – mission of the International Yachting Fellowship of Rotarians.

13:10– 14:10 Lunch break.

14:10 –14:25 ICC Poland – Germany – speech.

14:25 –14:35 Building partnerships and caring for peace is our task in Rotary – speech by DG D-2231 Piotr Jankowski.

14:35 – 15:05 Peace Fellowships Programs / Rotary’s Peace Centers.

15:05 –15:25 Presentation of the D2231 and D1940 projects.

15:25 – 15:55 Aid projects for Ukraine (DE and PL). Presentation by guests from Ukraine.

15:55 –16:25 Coffee break.

16:25 – 16:45 The Message of the participants of the conference on cooperation and peace in the world – signing and reading the appeal out.

16:45 – 17:00 Closing Bell Ceremony- summary speech by RID Elizabeth Usowich, governors Jessika Schweda and Piotr Jankowski.

19:30 – 23:00 Gala Dinner (DANA hotel)

 

SUNDAY, May 14, 2023

Breakfast, return home.

 

Attention: There might appear some minor changes in the program.

HOTELE

REZERWACJA I OPŁATA ZA POBYT W HOTELU

Dysponujemy ostatnimi pokojami w Hotelu Radisson Blu. Osoby chętne zapraszamy do rezerwacji. Uwaga – liczba pokoi ograniczona.

  1. HOTEL RADISSON BLU****

Adres: Plac Rodła 10, 70-419 Szczecin, telefon: 91 359 55 95

https://www.radissonhotels.com/pl-pl/hotele/radisson-blu-szczecin?cid=a:se+b:gmb+c:emea+i:local+e:rdb+d:eerut+h:PLSZZ1

CENY NOCLEGÓW

pokój 1 os. – 360,00 zł /doba
pokój 2 os. – 420,00 zł/doba
parking – 45 zł /doba (konieczna rezerwacja)

 

Mapa miejsc, w których będą działy się wydarzenia Konferencji znajduje się poniżej.

Znajdziecie ją także TUTAJ – wystarczy kliknąć w link.

 

UWAGA! Rezerwacje przyjmowane są wyłącznie drogą mailową na adres: hoteleszczecin23@rotary.org.pl, do dnia 10.04.2023. Po tym terminie, rezerwacja nie będzie możliwa.  Przy rezerwacji hotelu proszę zaznaczyć chęć rezerwacji miejsca parkingowego.

Każdy uczestnik dokonuje rezerwacji i płatności indywidualnie. hoteleszczecin23@rotary.org.pl. Formularz można pobrać klikając TUTAJ

 

Oficerowie Dystryktu zobligowani są do rezerwacji miejsc w pokojach dwuosobowych.

 

DANE DO PRZELEWU

Hospes, Piramowicza 4/2, 71-157 Szczecin, POLAND

Numer kontaPL 52 1950 0001 2006 0092 6370 0005

Tytuł przelewu: imię i nazwisko gościa, datę pobytu, nazwa zarezerwowanego hotelu.

 

Ponieważ dysponujemy różną ilością pokoi w poszczególnych hotelach, o dostępności miejsc będzie decydowała kolejność rezerwacji.

 

TERMIN PŁATNOŚCI: DO 10 KWIETNIA 2023 ROKU. PO TYM TERMINIE REZERWACJA ZOSTANIE ANULOWANA.

 

KOLACJA I KONCERT

UDZIAŁ W UROCZYSTEJ KOLACJI (GALA DINNER)

 

Uczestnicy konferencji, podczas rejestracji, zobowiązani są do zgłoszenia udziału w uroczystej kolacji, która odbędzie się w sobotę, 13.05.2023 r. Udział w uroczystej kolacji należy zgłosić i opłacić przelewem do dnia 30.04.2023 r na rachunek firmy HOSPES.

 

KOSZT UROCZYSTEJ KOLACJI:  270,00 zł /1 osoba.

                       

W cenie kolacji uwzględniony jest  „Open Bar” z nie limitowanymi napojami – soki owocowe, Coca-Cola, Fanta, Sprite woda gazowana, woda niegazowana, kawa, herbata, wino domu: białe, czerwone, piwo Żywiec.

 

DANE DO PRZELEWU

Hospes, Piramowicza 4/2, 71-157 Szczecin, POLAND

Numer kontaPL 52 1950 0001 2006 0092 6370 0005

Tytuł przelewu: imię i nazwisko gościa (gości – jeżeli płatność jest za więcej niż 1 osobę), udział w

kolacji Gala Dinner

 

TERMIN PŁATNOŚCI oraz BEZKOSZTOWEJ ANULACJI: DO 30 KWIETNIA 2023 ROKU.

Anulacje przyjmowane są wyłącznie drogą mailową na adres:  .hoteleszczecin23@rotary.org.pl

 

 

UDZIAŁ W KONCERCIE

 

Koncert z okazji jubileuszu 50-lecia pracy artystycznej Maestro Tomasza Bugaja i 70 lat istnienia Chóru Akademickiego im. prof. Jana Szyrockiego ZUT w Szczecinie.

https://filharmonia.szczecin.pl/wydarzenia/1942-Bugaj_I_MOZART_I_Wielka_msza_c-moll

 

Uczestnicy Konferencji, podczas rejestracji, zobowiązani są do zgłoszenia udziału w  koncercie, który odbędzie się w Filharmonii Szczecińskiej, w piątek, 12 maja, o godz. 19:00.

 

KOSZT BILETU:  60,00 zł/1 osoba.

 

DANE DO PRZELEWU

Hospes, Piramowicza 4/2, 71-157 Szczecin, POLAND

Numer kontaPL 52 1950 0001 2006 0092 6370 0005

Tytuł przelewu: imię i nazwisko gościa (gości – jeżeli płatność jest za więcej niż 1 osobę), koncert .

 

TERMIN PŁATNOŚCI oraz BEZKOSZTOWEJ ANULACJI:  DO 30 KWIETNIA 2023 ROKU.

 

Anulacje przyjmowane są wyłącznie drogą mailową na adres:  hoteleszczecin23@rotary.org.pl.

PROGRAM DLA OSÓB TOWARZYSZĄCYCH

W sobotę, 13.05.2023 przewidujemy specjalny, 1,5 godzinny spacer po centrum Szczecina dla osób towarzyszących, niebiorących udziału w konferencji.

Osobom zainteresowanym proponujemy spacer z przewodnikiem. W planie zwiedzanie najciekawszych i najstarszych zakątków miasta ( pl. Solidarności, Zamek, Stare/Nowe Miasto, Plac Orła Białego, oraz punkt widokowy Katedry Św. Jakuba (płatne dodatkowo – cena biletu zgodnie z cennikiem na dzień 13.05.2023). Dla chętnych, na zakończenie spaceru, będzie możliwość zwiedzenia Muzeum Dialogu Przełomy (bezpłatnie).

 

Plan wycieczki

Spacer odbędzie się dla dwóch grup językowych:

10:00 (grupa niemieckojęzyczna) – zbiórka na Placu Solidarności, przy Filharmonii Szczecińskiej

12:00 (grupa polskojęzyczna) – zbiórka na Placu Solidarności, przy Filharmonii Szczecińskiej

UWAGA: przewidujemy wspólne przejście z hotelu na wyznaczone miejsce rozpoczęcia wycieczki.

 

Koszty:  40 zł plus bilet wejścia na punkt widokowy około 8 zł.

 

Ze względu na konieczność potwierdzenia usługi przewodnickiej, prosimy o zgłaszanie chęci uczestnictwa w programie do niedzieli, 07.05.2023, na adres mailowy l.kudasz@rotary.org.pl

 

Osoby, które wyrażą chęć wzięcia udziału w spacerze, zostaną poinformowane o szczegółach spotkania mailowo lub telefonicznie.

 

Zapraszamy.

Panel dyskusyjny Pomerania Fleet

W piątek 12 maja 2023 roku o godz. 17.15 IYFR Pomerania Fleet zaprasza na panel dyskusyjny:

 “IYFR Pomerania Fleet/ISSA – Prevent Plastic Pollution – przekaz artystów i specjalistów”.
Wydarzenie odbędzie się w sali konferencyjnej Hotelu Radisson Blue. Będzie połączone z prezentacją i wystawą prac artystów: Dieter Ambrosius, Kamila Sitak, Maja Tomaszewska – malarstwo i Stanisław Wysocki – rzeźba.

Wstęp wolny.

Turniej tenisowy

W ramach Wspólnej Konferencji Dystryktów 2231 Polska i 1940 Niemcy, w piątek, 12.05.2023, w godz. 10:00-14:00, w hali Szczecińskiego  Centrum  Tenisowego ul. Dąbska 11 A ,70-786 Szczecin, odbędzie się XXI Turniej Tenisowy, pomiędzy RC Szczecin i RC Ueckermuende-Pasewalk – Stettiner Haff.

Reprezentacje klubowe wystąpią w parach deblowych w systemie mieszanym po 6 zawodników z każdego klubu. Rozdanie nagród, którymi będą okolicznościowe puchary podpisane imieniem Gubernatorów Polski i Niemiec, odbędzie się podczas uroczystego wieczoru.

Transfery z lotniska

Planujemy zorganizowanie transferów z/na lotnisko Szczecin-Goleniów do/z hoteli.

 

Osoby zainteresowane, prosimy o zgłaszanie chęci skorzystania z przejazdów do niedzieli, 30.04.2023, na adres mailowy k.baj-pawluk@rotary.org.pl .

W zgłoszeniu należy podać:

  1. liczbę pasażerów,
  2. daty i godziny przylotu/odlotu
  3. numery rejsów.

 

UWAGA: usługa oraz koszty zostaną potwierdzone oraz podane telefonicznie lub mailowo na podstawie liczby zgłoszeń.

 

Lokalizacja

Radisson Blu Hotel, Szczecin
Plac Rodła 10, Szczecin

Mapa miejsc, w których będą działy się wydarzenia Konferencji znajduje się poniżej.

Znajdziecie ją także TUTAJ – wystarczy kliknąć w link.

Zgłoszenia