Powitanie

21 maja 2022, godz. 9:30
do 17:30

Organizowane przez klub:

RC Lublin Centrum

W dniu 21 maja 2022 roku w godz. 9.30-17.30

w Arche Hotel Lublin przy ul. Zamojskiej 30, 20-105 Lublin

odbędą się

Seminaria obowiązkowe:

Rotary Foundation i Public Relations/Wizerunek Publiczny

PROGRAM

Plan szkolenia:

20.05.2022 (piątek)

Od 14:00 – Zameldowanie w Hotelu

Od 16:00 – Rejestracja uczestników

 

21.05.2022 (sobota)

8:00 – 9:30 śniadanie dla osób korzystających z noclegu w hotelu.

9:30 – Rozpoczęcie Seminarium szkoleniowego

9:40 – 11:00 Seminarium Rotary Foundation cz. 1

11:00 – 11:20 Przerwa kawowa

11:20 – 13:30 Seminarium Rotary Foundation cz. 2

13:30 – 14:30 lunch

14:30 – 16:30 Seminarium PR i media elektroniczne

16:30 – 16:45 Przerwa kawowa

16:45 – 17:30 Podsumowanie Seminariów, sesja pytań

17:30 – Zakończenie

 

19:00 Uroczysta kolacja połączona z obchodami 25-lecia Klubu Rotary Lublin Centrum

 

22.05.2022 (niedziela)

8:00 – 9:30 śniadanie dla osób korzystających z noclegu w hotelu

9:30 – zwiedzanie Starego Miasta, wizyta w Muzeum Narodowym z Lublinie, zwiedzanie Kaplicy św. Trójcy ze wspaniałymi malowidłami rysko-bizantyjskimi oraz wystawy malarstwa Tamary Łempickiej.

HOTEL

Arche Hotel Lublin

ul. Zamojska 30, 20-105 Lublin

www.archehotellublin.pl

oferuje do 10.05.2022 r. na hasło „Rotary”

preferencyjne ceny:

pokój 1-osobowy w cenie 219 zł / doba

pokój 2-osobiowy jako pokój do pojedynczego wykorzystania w cenie 249 zł / doba

pokój 2-osobowy w cenie 269 zł / doba

Parking bezpłatny dla gości hotelowych

 

Rezerwacji dokonujemy pocztą elektroniczną na adres recepcja@archehotellublin.pl,  każdorazowo otrzymując potwierdzenie. Można rezerwować pokoje na dowolną ilość nocy, także na dłuższy pobyt dla zainteresowanych.

Rezerwacje na uroczystą kolację w dniu 21.05.2022 (sobota) przyjmowane są przez Klub Rotary Lublin Centrum, pod adresem mailowym: Jerzy Kargol, jerzy@kargol.net

 

Szczegóły i dane do dokonania płatności za kolację

Płatności należy opłacić przelewem na rachunek hotelu

Płatności należy opłacić przelewem na rachunek RC LUBLIN CENTRUM
Rachunek bankowy:
BNP  PARIBAS
Nr konta: 37 1750 0012 0000 0000 4004 3268

W tytule przelewu proszę podać

Rotary – nazwisko osoby rezerwującej – informacja: nocleg/kolacja

 

Zamawiający opłacają noclegi oraz kolacje indywidualnie w Hotelu. Powyższa oferta jest promocyjna, nie ma możliwości anulowania noclegu i kolacji po opłaceniu, oferta jest bezzwrotna.

 

CENNIK

Cennik

Wysokość kosztów Konferencji dla uczestników:

Uczestnictwo w Konferencji – 1 (jedna) osoba z każdego klubu nie płaci za udział

Opłata pokryta jest z półrocznej składki klubowej (naliczonej zgodnie z Uchwałą NWZ z 9.03.2018). Każdy RC powinien zapłacić składkę na Dystrykt zgodnie z ostatnią notą otrzymaną  od Skarbnika Dystryktu.

Brak wpływu składki na konto Dystryktu oznacza konieczność uiszczenia opłaty w wysokości 150 zł przelewem przed przyjazdem na Konferencję i okazania dowodu wpłaty w trakcie rejestracji.

Opłata konferencyjna zawiera zawiera także przerwy kawowe oraz lunch w sobotę!

Nie będzie możliwości dokonywania opłat w jakiejkolwiek formie na miejscu!

W przypadku przyjazdu więcej niż 1 delegata z jednego klubu na Konferencję, każda następna osoba musi uiścić opłatę przelewem na konto Dystryktu w kwocie 150 zł

Oddelegowani imiennie na to wydarzenie Oficerowie Dystryktu muszą uiścić opłatę na konto Dystryktu w kwocie 110 zł, którą będą mogli rozliczyć wraz z kosztem noclegu w pokoju dwuosobowym oraz kosztami dojazdu według przekazanych odrębnie wytycznych.

Osoby towarzyszące biorące udział w Konferencji – koszt 150 zł (tzn. osoby, które będą zarejestrowane jako uczestnicy konferencji, korzystający z lunchu i przerw kawowych, nie zaś osoby towarzyszące, które realizują własny program pobytu)

Koszt Konferencji dla Rotaractorów – 70 zł/osobę

Dane do przelewu za koszt uczestnictwa w Konferencji (wg powyższej informacji)

Konto Dystryktu:

Stowarzyszenie Klubów Rotary „Dystrykt 2231 Rotary International”

konto nr: 41 1910 1048 2785 9354 1856 0001

tytułem:  Szkolenia Lublin 2022, imię i nazwisko, nazwa Klubu

 

Pozostałe koszty dla uczestników:

  1. Rejestracja w hotelu: każdy indywidualnie, opłata za pobyt w hotelu płacona indywidualnie przez uczestnika.

Ceny, warunki i sposoby rezerwacji hotelu – w zakładce HOTEL

  1. Inne płatności:

21.05.2022 – Uroczysta kolacja  dla chętnych

cena: osoba dorosła – 170 zł (w tym open bar 3H),

Płatne przelewem na konto RC Lublin Centrum.

 

UWAGA!

Życzenia potraw wegetariańskich/wegańskich lub uwzględnienie innej diety na Uroczystą Kolację prosimy zgłaszać bezpośrednio do hotelu podczas rezerwacji.

Lokalizacja

Arche Hotel Lublin
Zamojska 30, Lublin

Zgłoszenia

Lista zgłoszeń