W dniu 21 maja 2022 roku w godz. 9.30-17.30
w Arche Hotel Lublin przy ul. Zamojskiej 30, 20-105 Lublin
odbędą się
Seminaria obowiązkowe:
Rotary Foundation i Public Relations/Wizerunek Publiczny
W dniu 21 maja 2022 roku w godz. 9.30-17.30
w Arche Hotel Lublin przy ul. Zamojskiej 30, 20-105 Lublin
odbędą się
Plan szkolenia:
20.05.2022 (piątek)
Od 14:00 – Zameldowanie w Hotelu
Od 16:00 – Rejestracja uczestników
21.05.2022 (sobota)
8:00 – 9:30 śniadanie dla osób korzystających z noclegu w hotelu.
9:30 – Rozpoczęcie Seminarium szkoleniowego
9:40 – 11:00 Seminarium Rotary Foundation cz. 1
11:00 – 11:20 Przerwa kawowa
11:20 – 13:30 Seminarium Rotary Foundation cz. 2
13:30 – 14:30 lunch
14:30 – 16:30 Seminarium PR i media elektroniczne
16:30 – 16:45 Przerwa kawowa
16:45 – 17:30 Podsumowanie Seminariów, sesja pytań
17:30 – Zakończenie
19:00 Uroczysta kolacja połączona z obchodami 25-lecia Klubu Rotary Lublin Centrum
22.05.2022 (niedziela)
8:00 – 9:30 śniadanie dla osób korzystających z noclegu w hotelu
9:30 – zwiedzanie Starego Miasta, wizyta w Muzeum Narodowym z Lublinie, zwiedzanie Kaplicy św. Trójcy ze wspaniałymi malowidłami rysko-bizantyjskimi oraz wystawy malarstwa Tamary Łempickiej.
Arche Hotel Lublin
ul. Zamojska 30, 20-105 Lublin
www.archehotellublin.pl
oferuje do 10.05.2022 r. na hasło „Rotary”
preferencyjne ceny:
pokój 1-osobowy w cenie 219 zł / doba
pokój 2-osobiowy jako pokój do pojedynczego wykorzystania w cenie 249 zł / doba
pokój 2-osobowy w cenie 269 zł / doba
Parking bezpłatny dla gości hotelowych
Rezerwacji dokonujemy pocztą elektroniczną na adres recepcja@archehotellublin.pl, każdorazowo otrzymując potwierdzenie. Można rezerwować pokoje na dowolną ilość nocy, także na dłuższy pobyt dla zainteresowanych.
Rezerwacje na uroczystą kolację w dniu 21.05.2022 (sobota) przyjmowane są przez Klub Rotary Lublin Centrum, pod adresem mailowym: Jerzy Kargol, jerzy@kargol.net
Szczegóły i dane do dokonania płatności za kolację
Płatności należy opłacić przelewem na rachunek hotelu
Płatności należy opłacić przelewem na rachunek RC LUBLIN CENTRUM
Rachunek bankowy:
BNP PARIBAS
Nr konta: 37 1750 0012 0000 0000 4004 3268
W tytule przelewu proszę podać
Rotary – nazwisko osoby rezerwującej – informacja: nocleg/kolacja
Zamawiający opłacają noclegi oraz kolacje indywidualnie w Hotelu. Powyższa oferta jest promocyjna, nie ma możliwości anulowania noclegu i kolacji po opłaceniu, oferta jest bezzwrotna.
Cennik
Wysokość kosztów Konferencji dla uczestników:
Uczestnictwo w Konferencji – 1 (jedna) osoba z każdego klubu nie płaci za udział
Opłata pokryta jest z półrocznej składki klubowej (naliczonej zgodnie z Uchwałą NWZ z 9.03.2018). Każdy RC powinien zapłacić składkę na Dystrykt zgodnie z ostatnią notą otrzymaną od Skarbnika Dystryktu.
Brak wpływu składki na konto Dystryktu oznacza konieczność uiszczenia opłaty w wysokości 150 zł przelewem przed przyjazdem na Konferencję i okazania dowodu wpłaty w trakcie rejestracji.
Opłata konferencyjna zawiera zawiera także przerwy kawowe oraz lunch w sobotę!
Nie będzie możliwości dokonywania opłat w jakiejkolwiek formie na miejscu!
W przypadku przyjazdu więcej niż 1 delegata z jednego klubu na Konferencję, każda następna osoba musi uiścić opłatę przelewem na konto Dystryktu w kwocie 150 zł
Oddelegowani imiennie na to wydarzenie Oficerowie Dystryktu muszą uiścić opłatę na konto Dystryktu w kwocie 110 zł, którą będą mogli rozliczyć wraz z kosztem noclegu w pokoju dwuosobowym oraz kosztami dojazdu według przekazanych odrębnie wytycznych.
Osoby towarzyszące biorące udział w Konferencji – koszt 150 zł (tzn. osoby, które będą zarejestrowane jako uczestnicy konferencji, korzystający z lunchu i przerw kawowych, nie zaś osoby towarzyszące, które realizują własny program pobytu)
Koszt Konferencji dla Rotaractorów – 70 zł/osobę
Dane do przelewu za koszt uczestnictwa w Konferencji (wg powyższej informacji)
Konto Dystryktu:
Stowarzyszenie Klubów Rotary „Dystrykt 2231 Rotary International”
konto nr: 41 1910 1048 2785 9354 1856 0001
tytułem: Szkolenia Lublin 2022, imię i nazwisko, nazwa Klubu
Pozostałe koszty dla uczestników:
Ceny, warunki i sposoby rezerwacji hotelu – w zakładce HOTEL
21.05.2022 – Uroczysta kolacja dla chętnych
cena: osoba dorosła – 170 zł (w tym open bar 3H),
Płatne przelewem na konto RC Lublin Centrum.
UWAGA!
Życzenia potraw wegetariańskich/wegańskich lub uwzględnienie innej diety na Uroczystą Kolację prosimy zgłaszać bezpośrednio do hotelu podczas rezerwacji.