Powitanie

14 marca 2025, godz. 10:00
do 16 marca, godz. 10:00

Zaproszenie

na PELS – Seminarium Szkoleniowe Prezydentów Elektów

i Sekretarzy Elektów Stowarzyszenia Klubów Rotary

„Dystryktu 2231 Rotary International” w kadencji 2025-26,
które odbędzie się  w dniach 14-16 marca 2025 r.
w Hotelu Ambasador Premium  w Łodzi.

 
Drodzy Prezydenci Elekci i Sekretarze Elekci oraz Oficerowie Dystryktu,

serdecznie zapraszam w imieniu własnym oraz Gubernatora elekta Grega Gregorczyka na coroczne obowiązkowe szkolenie „President Elect  Learning Seminar – PELS”, które odbędzie się w Łodzi w dniu 15 marca 2025 r., a zostanie poprzedzone, w dniu 14 marca 2025 r., szkoleniem Oficerów Dystryktu „District Team Learning Seminar – DTLS” i spotkaniem szkoleniowym Gubernatorów Regionalnych. 14 marca 2025 r. odbędzie się także Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Stowarzyszenia Klubów Rotary International „Dystryktu 2231 Rotary International”. 

Zapraszam Rotarianki i Rotarian do udziału w ciekawym wydarzeniu towarzyszącym pod nazwą „Kobiety w Rotaryw piątek 14 marca o godz. 20:45. Więcej na temat tego wydarzenia pod tym linkiem: TUTAJ

 

Krystyna Baj-Pawluk

Gubernator D-2231 w kadencji 2024/2025

RC Gorzów Wlkp.

RAMOWY PROGRAM

UWAGA:

Bardzo proszę o czytanie poczty przychodzącej do klubów i prezydentów elektów oraz sekretarzy. Będą tam zawarte wskazówki dotyczące przygotowania się do PELS.

Bardzo proszę o przywiezienie ze sobą laptopa, tabletu lub innego urządzenia, na którym będzie można sporządzać notatki i przećwiczyć różne formy komunikacji internetowej z dystryktem.

Prezydenci elekci i Sekretarze elekci proszeni są o zapoznanie się z materiałami szkoleniowymi na stronie rotary.org/ my rotary

learn.rotary.org/members/learn/catalog/view/67

 

PROGRAM RAMOWY PELS 2025

 

PIĄTEK, 14.03.2025

15:00 – 18:00         rejestracja na seminaria

15:30 – 17:00         SZKOLENIE GUBERNATORÓW   REGIONALNYCH I OFICERÓW DYSTRYKTU

16:30 – 17:30         rejestracja delegatów na Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie i wydawanie mandatów

17:30 – 19:30         WALNE ZGROMADZENIE

20:00 – 21:00         kolacja w Sali klubowej hotelu Ambasador Premium

21:00 – 23:00         wydarzenie towarzyszące „Kobiety w Rotary

 

SOBOTA, 15.03.2025

7:00 –   8:45      Śniadanie (dla nocujących w hotelu)

8:00 –   9:00      Rejestracja uczestników c.d.

9:00 – 10:50      SESJA PLENARNA

10:50 – 11:15      Przerwa na kawę

11:15 – 13:30      SESJE ROBOCZE I

13:45 – 14:45       Przerwa na obiad

14:45 – 17:00       SESJE ROBOCZE II

17:00 – 17:30       Przerwa na herbatę

17:30 – 18:00       SESJA PLENARNA II

19:30 – 22:00       Uroczysta kolacja w restauracji hotelu Ambasador Premium

 

NIEDZIELA 3.03.2024

8:00 – 10:00       Śniadanie

10:00 – 12:00     Spacer po mieście z przewodnikiem

 

Uwaga: Szczegóły programu mogą ulec niewielkim zmianom. Dokładny program szkolenia zostanie podany w najbliższym czasie.

PROGRAM SZCZEGÓŁOWY

PROGRAM OBOWIĄZKOWEGO SZKOLENIA PELS
PRESIDENTS ELECTS LEARNING SEMINAR
14-16 MARCA 2025

 

PIĄTEK, 14 marca 2025

17:00 – 17:45 Rejestracja Delegatów i Wydawanie Mandatówprzed Salą Europejską, 2 piętro
Od 15:00 Rejestracja uczestników PELS lobby hotelowe – Ambasador Premium
15:00 – 17:00 Szkolenie Regionalnych Przedstawicieli Gubernatora i Oficerów Dystryktu:

CZŁONKOSTWO & ADMINISTRACJA & FINANSE & RODO – DGE Greg Gregorczyk – RC Warszawa City, PDG Łukasz Grochowski – RC Warszawa Żoliborz, Przewodniczący Komitetu ds. Wiedzy 2025-2026, Alena Shpak – RC Warszawa City, Sekretarz Dystryktu 2025 – 2026, Nina Kozłowska – RC Warszawa Żoliborz, Przewodnicząca Komitetu Finansowego i Skarbnik Dystryktu, PDG Janusz Potępa – RC Kraków Wawel, Przewodniczący Komitetu Członkowskiego 2025-2028 Robert Gadzinowski – Koordynator ds. Ochrony Danych Osobowych

17:00 – 17:45 Rejestracja Delegatów i Wydawanie Mandatówprzed Salą Europejską, 2 piętro
18:00 – 19:30 Walne ZgromadzenieSala Europejska, 2 piętro
20:00 – 22:00 KOLACJA INTEGRACYJNASala Klubowa, parter Hotel Ambasador Premium
20:45 – 23:00 Wieczór “Kobiety w Rotary” – DG Krystyna Baj-Pawluk – Sala Europejska, 2 piętro

 

SOBOTA, 15 marca 2025

7:00 – 8:45 Śniadanie

8:00 – 8:50 Rejestracja uczestników PELS lobby hotelu lub przed Salą Europejską, 2 piętro

9:00 – 11:00 SESJA PLENARNA ISala Europejska, 2 piętro
Powitanie przez DG Krystynę Baj-Pawluk, RC Gorzów Wielkopolski

9:00 – 9:05 Hymny Polski i Rotary International

9:05 – 9:10 Otwarcie seminarium i powitanie uczestników: „Po co tu jesteśmy?”
Łukasz Grochowski – RC Warszawa-Żoliborz, Przewodniczący Komitetu ds. Wiedzy 2025-2026 PDG – moderator seminarium PELS, Alena Shpak – RC Warszawa City, Sekretarz Dystryktu 2025 – 2026, DGE Greg Gregorczyk – RC Warszawa City

9:10 – 9:20 Przedstawienie sylwetki Prezydenta RI 2025-2026 Mário César Martins de Camargo – Hasło 2025-2026 “UNITE FOR GOOD” oraz Przedstawienie sylwetki Gubernatora Elekta DGE Greg Gregorczyk

9:20 – 9:35 Misja i Wizja, Plan działania w kadencji 2025-2026DGE Greg Gregorczyk

9:35 – 9:55 Nominacje / Prezentacja oficerów Dystryktu i Asystentów Gubernatora
DGE Greg Gregorczyk, Sekretarz Wykonawczy Dystryktu Alena Shpak

9:55 – 10:00 Dwa w jednym – czyli Rotaract w D2231 w kadencji 2025-2026 oraz Zaproszenie na Konwencję Rotary International 2026 do Taipei
Rafał Tondera – RC Warszawa Józefów, Przewodniczący Komitetu Promocji Konwencji RI 2026

10:00 – 11:00 Prezentacja wybranych projektów przez reprezentantów Klubów:
•ICC a Rotary – dlaczego potrzebujemy Komitetów Krajowych?
Andrzej Ludek – RC Warszawa City, Krajowy Koordynator Komitetów Międzykrajowych 2025-26 PDG
•“W rotariańskim ciele – zdrowy duch!” – Rotary Cup
PDG Marek Wcisło, RC Kraków Wawel, Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Rotary Cup 2025
•“Zaproszenie na …szkolenie”
Krystyna Baj-Pawluk – RC Gorzów Wielkopolski, Przewodnicząca Komitetu Wymiany Młodzieży (KWM) oraz Magdalena Żmijewska – RC Kielce, Vice Przewodnicząca KWM
•“Wsparcie dla Ukrainy” – podsumowanie i dalsze kroki
Ryszard Łuczyn – RC Zamość Ordynacki, Przewodniczący Komitetu Międzykrajowego Polska – Ukraina
•“Łatwy fundraising – jak zdobyć i utrzymać status OPP dla swojego klubu?”
DGN Michał Sowa – RC Kraków
•Podsumowanie Akcji “Pomoc Powodzianom”
PDG TRFC Piotr Jankowski
•“Wymiana …niekoniecznie młodzieżowa”
Monika Rosińska – Warszawski Klub Rotariański, Przewodnicząca komitetu ds. wymiany przyjacielskiej
•“End Food Waste Now – czyli Projekt z Biedronką”
Andrzej Just – RC Wrocław Novum, Przewodniczący Komitetu ds. Służby Społecznej oraz Anna Grzywacz – RC Warszawa Fryderyk Chopin
•“RYLA – co, gdzie, kiedy?
Sławomir Gieroń – RC Gdańsk Sopot Gdynia, Przewodniczący Komitetu RYLA

11:00 – 11:10 Wspólne, pamiątkowe zdjęcie

11:10 – 11:30 PRZERWA NA KAWĘ

11:30 – 13:30 SESJE ROBOCZE – Sala Europejska, 2 piętro

CZ. I ROZWÓJ CZŁONKOSTWA – “A Klub mój widzę ogromny…”
DG Krystyna Baj-Pawluk – RC Gorzów Wielkopolski
PDG Janusz Potępa – RC Kraków Wawel, Przewodniczący Komitetu ds. Członkostwa
Sari Miettinen – District & Club Support

CZ. II “WIZERUNEK, MEDIA, REKLAMA, PR – pozytywny obraz Rotary ”
Dorota Wcisła – RC Elbląg Centrum, Przewodnicząca Komitetu Wizerunku Publicznego, Łukasz Zaborny – DICO, RC Gdańsk Sopot Gdynia

13:30 – 14:30 OBIAD – Restauracja w Hotelu Ambasador Premium, 1 piętro

14:30 – 16:30 SESJE ROBOCZE – Sala Europejska, 2 piętro

CZ. III “Silnik Rotary –TRF – THE ROTARY FOUNDATION”
PDG TRFC Piotr Jankowski – RC Koszalin, PDG Janusz Potępa – RC Kraków Wawel, Przewodniczący Podkomitetu Audytu

CZ. IV “PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE KLUBEM” / Przygotujmy się do nowej kadencji Rotary 2025-26” – systemy, narzędzia, baza wiedzy
PDG Łukasz Grochowski – RC Warszawa Żoliborz, Przewodniczący Komitetu ds. Wiedzy 2025-2026, Marek Łatko – RC Lublin, Przewodniczący Komitetu ds. Wiedzy Przewodniczący Komitetu IT

16:30 – 16:45 PRZERWA NA KAWĘ

16:45 – 17:30 SESJA PLENARNA II

16:45 – 17:00 DEI – Różnorodność, Równość, Włączenie
Gość specjalny – Grzegorz Jerzy Gniady Ali Jabeer – Polski muzułmanin-szyita i członek szyickiego Islamskiego Zgromadzenia Ahlul Bayt, współpracownik Amnesty International i Ośrodka Monitorowania Zachowań Rasistowskich, poeta

17:00 – 17:15 “Dziesięć przykazań RODO” Robert Gadzinowski, Koordynator Ochrony Danych Osobowych

17:15 – 17:30 Podsumowanie PELS DGE Greg Gregorczyk – RC Warszawa City

19:30 – 22:00 UROCZYSTA KOLACJA – Hotel Ambasador Premium, Sala Europejska, 2 piętro

 

NIEDZIELA, 16 marca 2025 r

9:00 – 10:30 Roboczy niedzielny poranek i pogłębianie rotariańskiej wiedzy dla chętnych z DCS Sari Miettinen oraz DG Krystyną Baj-Pawluk oraz DGE Gregiem Gregorczykiem
10:30 – 12:00 Spacer po mieście – Rafał Zawiślak – RC Łódź 4 Kultury

 

Szczegółowy program do pobrania w formacie pdf:

Program szczegółowy PELS 14 16 marca 2025

 

HOTEL - REZERWACJA I OPŁATA ZA POBYT

REZERWACJA I OPŁATA ZA POBYT W HOTELU

Proponujemy noclegi w 2 przylegających do siebie hotelach: Ambasador PREMIUM**** (nowszy) oraz Ambasador CENTRUM**** (nieco starszy). Szkolenia i kolacje będą odbywać się w PREMIUM.

Strona: https://www.hotelambasador.eu

UWAGA! Hotel przyjmuje nasze rezerwacje wyłącznie drogą mailową na adres: kierownik.premium@hotelambasador.pl

Każdy uczestnik dokonuje rezerwacji i płatności indywidualnie na hasło ROTARY PETS’25, podając:

  1. Nazwę hotelu, w którym dokonuje rezerwacji (Ambasador PREMIUM lub  Ambasador CENTRUM)
  2. Dane do faktury
  3. Imię i nazwisko oraz (jeżeli rezerwujemy pokój 2-os.) nazwisko osoby, z którą chcemy dzielić pokój. Dotyczy wyłącznie Rotarian, nie dotyczy osób towarzyszących.
  4. Ilość noclegów i daty pobytu
  5. Ewentualne uczestnictwo w kolacji 14.03.2025 (piątek) lub/i 15.03.2025 (sobota) – szczegółowe informacje poniżej.

 

Na tej podstawie, hotel odeśle (drogą mailową) fakturę pro-forma, którą należy opłacić do dnia 28.02.2025r. Jednocześnie jest to termin bezkosztowej anulacji rezerwacji pokoi hotelowych. W przypadku nie opłacenia rezerwacji w wyznaczonym terminie, zostanie ona anulowana, bez możliwości skorzystania z ceny preferencyjnej w przypadku ponownej rezerwacji.

Preferencyjna cena za dobę hotelową obowiązują WYŁĄCZNIE DO 28.02.2025r.

Mając na uwadze dotychczasowe doświadczenia, BARDZO prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres: kierownik.premium@hotelambasador.pl. To znacznie ułatwi i usprawni pracę nie tylko hotelu, ale także Rotarian odpowiedzialnych za organizację spotkania.

 

W tytule przelewu należy wpisać numer faktury pro-forma.

 

Oficerowie Dystryktu zobligowani są do rezerwacji miejsc w pokojach dwuosobowych.

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE OBU HOTELI:

Cena za pokój hotelowy obejmuje: śniadanie, WiFi, możliwość korzystania ze strefy Spa z basenem oraz saunami, siłowni, jacuzzi oraz nowego saunarium (tylko dla osób dorosłych).

Odpłatnie hotel oferuje korzystanie z:
Masaży i zabiegów SPA, squash, kręgle oraz bilard w Sali Klubowej.

Masaże oraz zabiegi wymagają wcześniejszej rezerwacji: spa@hotelambasador.pl

Karta zabiegów SPA: https://www.hotelambasador.eu/images/download/Karta_SPA.pdf

 

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 12:00 w dniu wyjazdu. Jeżeli ktoś rezerwuje pokój tylko na pierwszą dobę, będzie musiał zwolnić pokój zgodnie z powyższą zasadą.

 

 

************************************

  1. Hotel Ambasador PREMIUM****
    Adres: 90-315, Łódź, ul. Kilińskiego 145
    Telefon: +48 42 677 15 30, Strona: https://www.hotelambasador.eu/premium/

PARKING: w nawigacji należy wpisać adres ul. Orla, gdzie jest wjazd, https://maps.app.goo.gl/hsDPYcape2hvDTyE9

 

CENY NOCLEGÓW

pokój 1 os. – 421,00 zł brutto/doba
pokój 2 os. – 496,00 zł brutto/doba
parking – bezpłatny

 

************************************

  1. Hotel Ambasador CENTRUM****
    Adres: 90-307, Łódź, ul. Piłsudskiego 29
    Telefon: +48 42 677 15 20, strona: https://www.hotelambasador.eu/centrum/hotel/

PARKING: ul. Piłsudskiego 29

 

CENY NOCLEGÓW

pokój 1 os. – 356,00 zł brutto/doba
pokój 2 os. – 432,00 zł brutto/doba
parking – bezpłatny

 

 

OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWACH OGÓLNYCH:

Magdalena Żmijewska, RC Kielce – magdalena.zmijewska@rotary.org.pl , kom.: 506 120 007

 

 

KOLACJA  INTEGRACYJNA

piątek, 14.03.2025

W piątek, 14.03.2025, o godz. 20:00, w Sali Klubowej, będzie możliwość skorzystania z kolacji przygotowanej w formie bufetu. W menu: 2 ciepłe dania, przekąski, soki, woda. Pozostałe napoje dodatkowo płatne – rabat 10%.

Udział w kolacji należy zgłosić i opłacić przelewem do dnia 28.02.2025r na rachunek hotelu wskazany w odpowiedzi na zgłoszenie.

Osoby nie nocujące w hotelu, powinny dokonać odrębnego zgłoszenia wyłącznie drogą mailową, na adres: kierownik.premium@hotelambasador.pl .

 

KOSZT KOLACJI INTEGRACYJNEJ: 130,00 zł /1 osoba.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

 

 

 

UROCZYSTA KOLACJA

sobota, 15.03.2025

Uczestnicy szkolenia podczas dokonywania rezerwacji noclegu proszeni są do zgłoszenia chęci udziału w uroczystej kolacji, która odbędzie się w dniu 15.03.2025r. W menu: przystawka, zupa, danie główne, przekąski, deser, kawa, herbata, soki, woda, wino (2 butelki na stół 10-os.).

Udział w uroczystej kolacji należy zgłosić i opłacić przelewem do dnia 28.02.2025r na rachunek hotelu wskazany w odpowiedzi na zgłoszenie.

Osoby nie nocujące w hotelu, powinny dokonać odrębnego zgłoszenia wyłącznie drogą mailową, na adres: kierownik.premium@hotelambasador.pl.

 

KOSZT UROCZYSTEJ KOLACJI: 170,00 zł /1 osoba.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

 

WARUNKI I KOSZTY UDZIAŁU W SZKOLENIU

WARUNKI I KOSZTY UDZIAŁU W SZKOLENIU

 

PRZEDSTAWICIELE KLUBÓW

  1. Udział jednego przedstawiciela Klubu w szkoleniu jest bezpłatny.
  2. O ile dany klub nie zalega ze składkami do Dystryktu, rejestracja pierwszego uczestnika z klubu nie wymaga uiszczenia żadnej opłaty – koszt udziału w szkoleniu pokryty jest z obowiązkowej składki na imprezy dystryktalne, płaconej przez kluby wraz ze składkami na Dystrykt.
  3. Każdy drugi i następny uczestnik z danego klubu, musi w momencie rejestracji uiścić

opłatę w wysokości 220 zł

na konto Stowarzyszenia Klubów Rotary „Dystrykt 2231 Rotary International” o numerze:

41 1910 1048 2785 9354 1856 0001

 

Tytuł przelewu: „PETS 2025: imię i nazwisko, nazwa klubu”

 

  1. Brak wpływu składki klubowej na konto Stowarzyszenia oznacza konieczność uiszczenia przez każdego uczestnika opłaty w wysokości 220 zł/osobę, przelewem, przed przyjazdem na szkolenie i okazania dowodu wpłaty w trakcie rejestracji.

 

 

OFICEROWIE DYSTRYKTU

Każdy Oficer Dystryktu kadencji 2024-2025 lub inny członek Rotary delegowany przez Gubernatora Dystryktu musi również uiścić opłatę w wysokości 220 zł, zgodnie z opisem powyżej, którą potem rozliczy wraz z kosztem podróży i noclegu (w pokoju dwuosobowym) w ramach delegacji.

UWAGA: Rozliczenie następuje zgodnie z aktualnie obowiązującą Instrukcją Skarbnika (baza wiedzy – Materiały dla oficerów Klubowych i Dystryktalnych – należy się zalogować) https://moje.rotary.org.pl/baza-wiedzy/ (zakładka: MATERIAŁY DLA OFICERÓW KLUBOWYCH I DYSTRYKTALNYCH).

Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

 

Opłata konferencyjna zawiera przerwy kawowe oraz lunch.

 

Osoby, które nie opłacą udziału w szkoleniu do dnia 10 marca 2025 r. włącznie, a przyjadą na szkolenie, będą mogły zapłacić na miejscu przelewem z telefonu lub komputera.

Nie przewidujemy możliwości wpłat gotówkowych na miejscu.

 

DODATKOWE PŁATNOŚCI – na konto hotelu

  1. Noclegi
  2. Integracyjna kolacjaw dniu 14.03.2025, piątek – dla chętnych (130 zł)
  3. Uroczysta kolacjaw dniu 15.03.2025, sobota – dla chętnych (170 zł)

 

Szczegóły w zakładce: HOTEL – REJESTRACJA I OPŁATA ZA POBYT.

Lokalizacja

Hotel Ambasador Premium
płk. Jana Kilińskiego 145, Łódź