Powitanie

10 października 2025, godz. 16:00
do 12 października, godz. 11:00

Drogie Rotarianki, Drodzy Rotarianie,

Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach obowiązkowych Rotary Foundation, Członkostwo, Wizerunek Publiczny, które odbędą się w Grand Hotelu w Kielcach, w dniach 10- 12 października 2025 r.

Z pozdrowieniami,

Greg Gregorczyk

Gubernator Dystryktu 2231 w kadencji 2025/2026

WARUNKI I KOSZTY UDZIAŁU W SZKOLENIU

WARUNKI I KOSZTY UDZIAŁU W SZKOLENIU

 

Płatności na konto Dystryktu

 

PRZEDSTAWICIELE KLUBÓW

  1. Udział jednego przedstawiciela Klubu w szkoleniu jest bezpłatny.
  2. O ile dany klub nie zalega ze składkami do Dystryktu, rejestracja pierwszego uczestnika z klubu nie wymaga uiszczenia żadnej opłaty – koszt udziału w szkoleniu pokryty jest z obowiązkowej składki na imprezy dystryktalne, płaconej przez kluby wraz ze składkami na Dystrykt.
  3. Każdy drugi i następny uczestnik z danego klubu, musi w momencie rejestracji uiścić

opłatę w wysokości 220 zł

na konto Stowarzyszenia Klubów Rotary „Dystrykt 2231 Rotary International” o numerze:

41 1910 1048 2785 9354 1856 0001

 

Tytuł przelewu: „udział w Seminariach Kielce 2025: imię i nazwisko, nazwa klubu”

 

  1. Brak wpływu składki klubowej na konto Stowarzyszenia oznacza konieczność uiszczenia przez KAŻDEGO uczestnika opłaty w wysokości 220 zł/osobę, przelewem, przed przyjazdem na szkolenie i okazania dowodu wpłaty w trakcie rejestracji.

 

OFICEROWIE DYSTRYKTU

Każdy Oficer Dystryktu kadencji 2025-2026 lub inny członek Rotary delegowany przez Gubernatora Dystryktu musi również uiścić opłatę w wysokości 220 zł, zgodnie z opisem powyżej, którą potem rozliczy wraz z kosztem podróży i noclegu (W POKOJU DWUOSOBOWYM) w ramach delegacji.

Zwrot kosztów delegacji przysługuje wyłącznie osobom delegowanym przez Gubernatora.

UWAGA: Rozliczenie następuje zgodnie z aktualnie obowiązującą Instrukcją Skarbnika https://moje.rotary.org.pl/baza-wiedzy/ (należy się zalogować, następnie wejść w zakładkę: BAZA WIEDZY, kafelek: MATERIAŁY DLA OFICERÓW KLUBOWYCH I DYSTRYKTALNYCH).

Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

 

Opłata konferencyjna zawiera przerwy kawowe oraz lunch.

 

Osoby, które nie opłacą udziału w szkoleniu do dnia 9 października 20245 r. włącznie, a przyjadą na szkolenie, będą mogły zapłacić na miejscu przelewem z telefonu lub komputera.

Nie przewidujemy możliwości wpłat gotówkowych na miejscu.

 

DODATKOWE PŁATNOŚCI – na konto hotelu

  1. Noclegi
  2. Integracyjna kolacja w dniu 10.10.2025, piątek – dla chętnych
  3. Uroczysta kolacja w dniu 11.10.2025, sobota – dla chętnych

 

Szczegóły w zakładce: HOTEL – REJESTRACJA I OPŁATA ZA POBYT.

HOTEL - REJESTRACJA I OPŁATA ZA POBYT

REZERWACJA I OPŁATA ZA POBYT W HOTELU

 

Grand Hotel****
Adres: ul. Sienkiewicza 78, 25-501 Kielce
Telefon: +48 41 365 50 00,  Strona: grandhotelkielce.pl

PARKING: w nawigacji należy wpisać adres ul. Panoramiczna, 25-501 Kielce https://goo.gl/maps/2n13iG19udZYYmS3A

P1 – parking przylegający bezpośrednio do hotelu (tylne wejście).

P2 – parking oddzielony od hotelu wąską ulicą (odległość 50m).

 

DWORZEC PKP: przejście tunelem do wejścia głównego przy ul. Żelaznej.

DWORZEC AUTOBUSOWY: przejście przez ul. Czarnowską do wejścia głównego przy ul. Żelaznej.

 

CENY NOCLEGÓW

pokój 1 os. – 310,00 zł brutto/doba
pokój 2 os. – 380,00 zł brutto/doba

pokój 2 os. do pojedynczego wykorzystania – 330,00 zł brutto/doba
parking – dla gości hotelowych w cenie noclegu

Cena za pokój hotelowy obejmuje: śniadanie, możliwość korzystania z sauny oraz sali fitness siłowni w godzinach otwarcia: 7:00 – 22:00 oraz dostęp bezpłatny do Internetu.

PREFERENCYJNE CENY ZA DOBĘ HOTELOWĄ obowiązują WYŁĄCZNIE DO 26.09.2025 r.

Przy składaniu rezerwacji po 26.09.2025r, ceny pokoi będą standardowymi cenami, obowiązującymi w danym terminie.

Oficerowie Dystryktu zobligowani są do rezerwacji miejsc w pokojach dwuosobowych.

UWAGA! Hotel przyjmuje nasze rezerwacje wyłącznie drogą mailową na adres: hotel@grandhotelkielce.pl

Każdy uczestnik dokonuje rezerwacji i płatności indywidualnie na hasło ROTARY, podając dane do faktury. Na tej podstawie, recepcja odeśle (drogą mailową) fakturę pro-forma, którą należy opłacić, podając w tytule przelewu jej numer) do 26.09.2025 r.

Jednocześnie jest to termin bezkosztowej anulacji rezerwacji pokoi hotelowych. W przypadku nie opłacenia rezerwacji w wyznaczonym terminie, zostanie ona anulowana, bez możliwości skorzystania z ceny preferencyjnej w przypadku ponownej rezerwacji.

 

Mając na uwadze dotychczasowe doświadczenia, BARDZO prosimy, aby podczas zgłoszenia rezerwacji podać w treści maila nazwisko osoby, z którą chcemy dzielić pokój (dotyczy wyłącznie Rotarian, nie dotyczy osób towarzyszących). Znacznie ułatwi i usprawni to naszą pracę.

 

KOLACJA  INTEGRACYJNA

piątek, 10.10.2025

W piątek, 10.10.2025, o godz. 20:00, w restauracji hotelowej Oranżeria, będzie możliwość skorzystania z kolacji przygotowanej w formie bufetu. W menu: 2 ciepłe dania, zimne przekąski, soki, woda. Pozostałe napoje dodatkowo płatne.

Udział w kolacji należy zgłosić i opłacić przelewem do dnia 26.09.2025 r. na rachunek hotelu wskazany w odpowiedzi na zgłoszenie.

Osoby nie nocujące w hotelu, powinny dokonać odrębnego zgłoszenia wyłącznie drogą mailową, na adres: hotel@grandhotelkielce.pl .

 

KOSZT KOLACJI INTEGRACYJNEJ: 130,00 zł /1 osoba.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

 

UROCZYSTA KOLACJA Z OPRAWĄ MUZYCZNĄ (mechaniczną)

sobota, 11.10.2025

Uczestnicy szkolenia podczas dokonywania rezerwacji noclegu proszeni są do zgłoszenia chęci udziału w uroczystej kolacji, która odbędzie się w dniu 11.10.2025 r. W menu: zupa, danie główne, zimne przekąski, desery, kawa, herbata, soki woda, wino (2 butelki na stół 10-os.).

Udział w uroczystej kolacji należy zgłosić i opłacić przelewem do dnia 26.09.2025 r. na rachunek hotelu wskazany w odpowiedzi na zgłoszenie.

Osoby nie nocujące w hotelu, powinny dokonać odrębnego zgłoszenia wyłącznie drogą mailową, na adres: hotel@grandhotelkielce.pl .

 

KOSZT UROCZYSTEJ KOLACJI: 250,00 zł /1 osoba.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

 

PROGRAM

PROGRAM

SEMINARIÓW „ROTARY FOUNDATION – CZŁONKOSTWO – WIZERUNEK”

10-12.10.2025

 

 

PIĄTEK,  10 października 2025

 

15:30 – 18:30      REJESTRACJA NA SEMINARIA SOBOTNIE – hol przy recepcji

16:30 – 17:00      Spotkanie Gubernatora (DG) oraz REGIONALNYCH PRZEDSTAWICIELI GUBERNATORA (RPG)

16:30 – 17:45      REJESTRACJA DELEGATÓW i Wydawanie Mandatów na WZ – przed Salą Dębową

17:30 – 19:30      WALNE ZGROMADZENIE

 

19:45 – 23:00      KOLACJA INTEGRACYJNA Restauracja Oranżeria

 

SOBOTA, 11 października 2025

   

    7:00 – 9:00       ŚNIADANIE

7:30 – 8:30       ROTARY RUN z DGE Michałem Sową, RC Kraków (spotkanie w lobby hotelowym)

    8:00 – 9:00       REJESTRACJA NA SEMINARIA SOBOTNIE – hol przy recepcji

 

  9:00 – 10:45              I SESJA WSPÓLNA

 

9:00 – 9:10       Hymny Polski i RI, Powitanie – DG Greg Gregorczyk, RC Warszawa City

9:10 – 9:20       Po co tu jesteśmy? – PDG Łukasz Grochowski, Przewodniczący Komitetu ds. Wiedzy, RC Warszawa Żoliborz    

9:20 – 9:30      Relacja z Fusion Summit Bruksela 2025 – DG Greg Gregorczyk, RC Warszawa City

9:30 – 10:00      Nasza rotariańska Fundacja – informacje ogólne, Prezentacja nowego narzędzia pomocnego w realizacji Global Grantów – Service Projekt Center – PDG Piotr Jankowski, RC Koszalin oraz Anders Nordhag – Specialist Philanthropy & Grants Biuro Rotary Zurich  

10:00 – 10:15       Aktualności z Rotaract – DRR Rafał Tondera, RC Warszawa Goethe

10:15 – 10:30       Aktualności z KWM – IPDG Krystyna Baj-Pawluk, Przewodnicząca KWM, RC Gorzów Wielkopolski

10:30 – 10:45       Wspólne, pamiątkowe zdjęcie

 

10:45 – 11:15       PRZERWA NA KAWĘ

 

11:15 – 13:30         SESJE DLA GRUP

 

 1.        ROZWÓJ CZŁONKOSTWA

PDG Janusz Potępa, Przewodniczący Komitetu ds. Członkostwa, RC Kraków Wawel

PDG Łukasz Grochowski, Przewodniczący Komitetu ds. Wiedzy, RC Warszawa Żoliborz

Paweł Śliwka – RC Warszawa Fryderyk Chopin

Prezentacja w formie warsztatów „Do’s and don’ts” – Podzielmy się dobrymi praktykami”

         2.           PR i MEDIA ELEKTRONICZNE

Dorota Wcisła, PR Chair, RC Żuławy oraz Marek Łatko, Koordynator działań IT, RC Lublin

Prezentacja w formie warsztatów: „Podstawowe narzędzia (social media – Facebook, Instagram, LinkedIn; AI, newsletters, inne) pozwalające dotrzeć do nowych członków”.

       3.            “Silnik Rotary – TRF – THE ROTARY FOUNDATION”

PDG Piotr Jankowski, DRFC, RC Koszalin oraz Anders Nordhag – Specialist Philanthropy & Grants Biuro Rotary Zurich


Prezentacja w formie warsztatu: „Mamy pomysł na grant. I co dalej?”

 

13:30 – 14:30       OBIAD

 

14:30 – 16:45         SESJE DLA GRUP

 

         1.           ROZWÓJ CZŁONKOSTWA

PDG Janusz Potępa, Przewodniczący Komitetu ds. Członkostwa, RC Kraków Wawel

PDG Łukasz Grochowski, Przewodniczący Komitetu ds. Wiedzy, RC Warszawa Żoliborz

Paweł Śliwka – RC Warszawa Fryderyk Chopin

Prezentacja w formie warsztatów „Do’s and don’ts” – Podzielmy się dobrymi praktykami”

         2.           PR i MEDIA ELEKTRONICZNE

Dorota Wcisła, PR Chair, RC Żuławy oraz Marek Łatko, Koordynator działań IT, RC Lublin

Prezentacja w formie warsztatów: „Podstawowe narzędzia (social media – Facebook, Instagram, LinkedIn; AI, newsletters, inne) pozwalające dotrzeć do nowych członków”.

       3.            “Silnik Rotary – TRF – THE ROTARY FOUNDATION”

PDG Piotr Jankowski, DRFC, RC Koszalin oraz Anders Nordhag – Specialist Philanthropy & Grants Biuro Rotary Zurich


Prezentacja w formie warsztatu: „Mamy pomysł na grant. I co dalej?”

16:45 – 17:10       PRZERWA NA KAWĘ

 

17:10 – 18:00              II SESJA WSPÓLNA

 

17:10 – 17:20       Podsumowanie Rotary Cup oraz Rotariady na Litwie, PDG Marek Wcisło, Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Rotary Cup 2025, RC Kraków Wawel

17:20 – 17:30       Promocja Konwencji Światowej w Taipei 2026 – Rafał Tondera, Promotion Chair, RC Warszawa Goethe

17:30 – 17:40       Uniting Rotary for Organ Donation – Zaproszenie do współpracy z Anil Srivatsa, Gift of Life Adventure Foundation, Rotary Action Group – Blood and Organ Donation, RC of Organ Donation

17:40 – 17:55       Sesja Q & A – wolne pytania z sali

17:55 – 18:00    Podsumowanie i zamknięcie Seminariów – DG Greg Gregorczyk, RC Warszawa City

 

19:30 – 01:00       UROCZYSTA KOLACJA

 

NIEDZIELA, 12 października 2025

8:00 – 11:00         Śniadanie oraz nieformalne spotkania z Zarządem Dystryktu (dla chętnych)

Lokalizacja

Grand Hotel Kielce
Henryka Sienkiewicza 78, Kielce