Powitanie
10 października 2025, godz. 16:00
do 12 października, godz. 11:00
WARUNKI I KOSZTY UDZIAŁU W SZKOLENIU
WARUNKI I KOSZTY UDZIAŁU W SZKOLENIU
Płatności na konto Dystryktu
PRZEDSTAWICIELE KLUBÓW
- Udział jednego przedstawiciela Klubu w szkoleniu jest bezpłatny.
- O ile dany klub nie zalega ze składkami do Dystryktu, rejestracja pierwszego uczestnika z klubu nie wymaga uiszczenia żadnej opłaty – koszt udziału w szkoleniu pokryty jest z obowiązkowej składki na imprezy dystryktalne, płaconej przez kluby wraz ze składkami na Dystrykt.
- Każdy drugi i następny uczestnik z danego klubu, musi w momencie rejestracji uiścić
opłatę w wysokości 220 zł
na konto Stowarzyszenia Klubów Rotary „Dystrykt 2231 Rotary International” o numerze:
41 1910 1048 2785 9354 1856 0001
Tytuł przelewu: „udział w Seminariach Kielce 2025: imię i nazwisko, nazwa klubu”
- Brak wpływu składki klubowej na konto Stowarzyszenia oznacza konieczność uiszczenia przez KAŻDEGO uczestnika opłaty w wysokości 220 zł/osobę, przelewem, przed przyjazdem na szkolenie i okazania dowodu wpłaty w trakcie rejestracji.
OFICEROWIE DYSTRYKTU
Każdy Oficer Dystryktu kadencji 2025-2026 lub inny członek Rotary delegowany przez Gubernatora Dystryktu musi również uiścić opłatę w wysokości 220 zł, zgodnie z opisem powyżej, którą potem rozliczy wraz z kosztem podróży i noclegu (W POKOJU DWUOSOBOWYM) w ramach delegacji.
Zwrot kosztów delegacji przysługuje wyłącznie osobom delegowanym przez Gubernatora.
UWAGA: Rozliczenie następuje zgodnie z aktualnie obowiązującą Instrukcją Skarbnika https://moje.rotary.org.pl/baza-wiedzy/ (należy się zalogować, następnie wejść w zakładkę: BAZA WIEDZY, kafelek: MATERIAŁY DLA OFICERÓW KLUBOWYCH I DYSTRYKTALNYCH).
Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.
Opłata konferencyjna zawiera przerwy kawowe oraz lunch.
Osoby, które nie opłacą udziału w szkoleniu do dnia 9 października 20245 r. włącznie, a przyjadą na szkolenie, będą mogły zapłacić na miejscu przelewem z telefonu lub komputera.
Nie przewidujemy możliwości wpłat gotówkowych na miejscu.
DODATKOWE PŁATNOŚCI – na konto hotelu
- Noclegi
- Integracyjna kolacja w dniu 10.10.2025, piątek – dla chętnych
- Uroczysta kolacja w dniu 11.10.2025, sobota – dla chętnych
Szczegóły w zakładce: HOTEL – REJESTRACJA I OPŁATA ZA POBYT.
HOTEL - REJESTRACJA I OPŁATA ZA POBYT
REZERWACJA I OPŁATA ZA POBYT W HOTELU
Grand Hotel****
Adres: ul. Sienkiewicza 78, 25-501 Kielce
Telefon: +48 41 365 50 00, Strona: grandhotelkielce.pl
PARKING: w nawigacji należy wpisać adres ul. Panoramiczna, 25-501 Kielce https://goo.gl/maps/2n13iG19udZYYmS3A
P1 – parking przylegający bezpośrednio do hotelu (tylne wejście).
P2 – parking oddzielony od hotelu wąską ulicą (odległość 50m).
DWORZEC PKP: przejście tunelem do wejścia głównego przy ul. Żelaznej.
DWORZEC AUTOBUSOWY: przejście przez ul. Czarnowską do wejścia głównego przy ul. Żelaznej.
CENY NOCLEGÓW
pokój 1 os. – 310,00 zł brutto/doba
pokój 2 os. – 380,00 zł brutto/doba
pokój 2 os. do pojedynczego wykorzystania – 330,00 zł brutto/doba
parking – dla gości hotelowych w cenie noclegu
Cena za pokój hotelowy obejmuje: śniadanie, możliwość korzystania z sauny oraz sali fitness siłowni w godzinach otwarcia: 7:00 – 22:00 oraz dostęp bezpłatny do Internetu.
PREFERENCYJNE CENY ZA DOBĘ HOTELOWĄ obowiązują WYŁĄCZNIE DO 26.09.2025 r.
Przy składaniu rezerwacji po 26.09.2025r, ceny pokoi będą standardowymi cenami, obowiązującymi w danym terminie.
Oficerowie Dystryktu zobligowani są do rezerwacji miejsc w pokojach dwuosobowych.
UWAGA! Hotel przyjmuje nasze rezerwacje wyłącznie drogą mailową na adres: hotel@grandhotelkielce.pl
Każdy uczestnik dokonuje rezerwacji i płatności indywidualnie na hasło ROTARY, podając dane do faktury. Na tej podstawie, recepcja odeśle (drogą mailową) fakturę pro-forma, którą należy opłacić, podając w tytule przelewu jej numer) do 26.09.2025 r.
Jednocześnie jest to termin bezkosztowej anulacji rezerwacji pokoi hotelowych. W przypadku nie opłacenia rezerwacji w wyznaczonym terminie, zostanie ona anulowana, bez możliwości skorzystania z ceny preferencyjnej w przypadku ponownej rezerwacji.
Mając na uwadze dotychczasowe doświadczenia, BARDZO prosimy, aby podczas zgłoszenia rezerwacji podać w treści maila nazwisko osoby, z którą chcemy dzielić pokój (dotyczy wyłącznie Rotarian, nie dotyczy osób towarzyszących). Znacznie ułatwi i usprawni to naszą pracę.
KOLACJA INTEGRACYJNA
piątek, 10.10.2025
W piątek, 10.10.2025, o godz. 20:00, w restauracji hotelowej Oranżeria, będzie możliwość skorzystania z kolacji przygotowanej w formie bufetu. W menu: 2 ciepłe dania, zimne przekąski, soki, woda. Pozostałe napoje dodatkowo płatne.
Udział w kolacji należy zgłosić i opłacić przelewem do dnia 26.09.2025 r. na rachunek hotelu wskazany w odpowiedzi na zgłoszenie.
Osoby nie nocujące w hotelu, powinny dokonać odrębnego zgłoszenia wyłącznie drogą mailową, na adres: hotel@grandhotelkielce.pl .
KOSZT KOLACJI INTEGRACYJNEJ: 130,00 zł /1 osoba.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
UROCZYSTA KOLACJA Z OPRAWĄ MUZYCZNĄ (mechaniczną)
sobota, 11.10.2025
Uczestnicy szkolenia podczas dokonywania rezerwacji noclegu proszeni są do zgłoszenia chęci udziału w uroczystej kolacji, która odbędzie się w dniu 11.10.2025 r. W menu: zupa, danie główne, zimne przekąski, desery, kawa, herbata, soki woda, wino (2 butelki na stół 10-os.).
Udział w uroczystej kolacji należy zgłosić i opłacić przelewem do dnia 26.09.2025 r. na rachunek hotelu wskazany w odpowiedzi na zgłoszenie.
Osoby nie nocujące w hotelu, powinny dokonać odrębnego zgłoszenia wyłącznie drogą mailową, na adres: hotel@grandhotelkielce.pl .
KOSZT UROCZYSTEJ KOLACJI: 250,00 zł /1 osoba.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
PROGRAM
PROGRAM
SEMINARIÓW „ROTARY FOUNDATION – CZŁONKOSTWO – WIZERUNEK”
10-12.10.2025
PIĄTEK, 10 października 2025
15:30 – 18:30 REJESTRACJA NA SEMINARIA SOBOTNIE – hol przy recepcji
16:30 – 17:00 Spotkanie Gubernatora (DG) oraz REGIONALNYCH PRZEDSTAWICIELI GUBERNATORA (RPG)
16:30 – 17:45 REJESTRACJA DELEGATÓW i Wydawanie Mandatów na WZ – przed Salą Dębową
17:30 – 19:30 WALNE ZGROMADZENIE
19:45 – 23:00 KOLACJA INTEGRACYJNA – Restauracja Oranżeria
SOBOTA, 11 października 2025
7:00 – 9:00 ŚNIADANIE
7:30 – 8:30 ROTARY RUN z DGE Michałem Sową, RC Kraków (spotkanie w lobby hotelowym)
8:00 – 9:00 REJESTRACJA NA SEMINARIA SOBOTNIE – hol przy recepcji
9:00 – 10:45 I SESJA WSPÓLNA
9:00 – 9:10 Hymny Polski i RI, Powitanie – DG Greg Gregorczyk, RC Warszawa City
9:10 – 9:20 Po co tu jesteśmy? – PDG Łukasz Grochowski, Przewodniczący Komitetu ds. Wiedzy, RC Warszawa Żoliborz
9:20 – 9:30 Relacja z Fusion Summit Bruksela 2025 – DG Greg Gregorczyk, RC Warszawa City
9:30 – 10:00 Nasza rotariańska Fundacja – informacje ogólne, Prezentacja nowego narzędzia pomocnego w realizacji Global Grantów – Service Projekt Center – PDG Piotr Jankowski, RC Koszalin oraz Anders Nordhag – Specialist Philanthropy & Grants Biuro Rotary Zurich
10:00 – 10:15 Aktualności z Rotaract – DRR Rafał Tondera, RC Warszawa Goethe
10:15 – 10:30 Aktualności z KWM – IPDG Krystyna Baj-Pawluk, Przewodnicząca KWM, RC Gorzów Wielkopolski
10:30 – 10:45 Wspólne, pamiątkowe zdjęcie
10:45 – 11:15 PRZERWA NA KAWĘ
11:15 – 13:30 SESJE DLA GRUP
1. ROZWÓJ CZŁONKOSTWA
PDG Janusz Potępa, Przewodniczący Komitetu ds. Członkostwa, RC Kraków Wawel
PDG Łukasz Grochowski, Przewodniczący Komitetu ds. Wiedzy, RC Warszawa Żoliborz
Paweł Śliwka – RC Warszawa Fryderyk Chopin
Prezentacja w formie warsztatów „Do’s and don’ts” – Podzielmy się dobrymi praktykami”
2. PR i MEDIA ELEKTRONICZNE
Dorota Wcisła, PR Chair, RC Żuławy oraz Marek Łatko, Koordynator działań IT, RC Lublin
Prezentacja w formie warsztatów: „Podstawowe narzędzia (social media – Facebook, Instagram, LinkedIn; AI, newsletters, inne) pozwalające dotrzeć do nowych członków”.
3. “Silnik Rotary – TRF – THE ROTARY FOUNDATION”
PDG Piotr Jankowski, DRFC, RC Koszalin oraz Anders Nordhag – Specialist Philanthropy & Grants Biuro Rotary Zurich
Prezentacja w formie warsztatu: „Mamy pomysł na grant. I co dalej?”
13:30 – 14:30 OBIAD
14:30 – 16:45 SESJE DLA GRUP
1. ROZWÓJ CZŁONKOSTWA
PDG Janusz Potępa, Przewodniczący Komitetu ds. Członkostwa, RC Kraków Wawel
PDG Łukasz Grochowski, Przewodniczący Komitetu ds. Wiedzy, RC Warszawa Żoliborz
Paweł Śliwka – RC Warszawa Fryderyk Chopin
Prezentacja w formie warsztatów „Do’s and don’ts” – Podzielmy się dobrymi praktykami”
2. PR i MEDIA ELEKTRONICZNE
Dorota Wcisła, PR Chair, RC Żuławy oraz Marek Łatko, Koordynator działań IT, RC Lublin
Prezentacja w formie warsztatów: „Podstawowe narzędzia (social media – Facebook, Instagram, LinkedIn; AI, newsletters, inne) pozwalające dotrzeć do nowych członków”.
3. “Silnik Rotary – TRF – THE ROTARY FOUNDATION”
PDG Piotr Jankowski, DRFC, RC Koszalin oraz Anders Nordhag – Specialist Philanthropy & Grants Biuro Rotary Zurich
Prezentacja w formie warsztatu: „Mamy pomysł na grant. I co dalej?”
16:45 – 17:10 PRZERWA NA KAWĘ
17:10 – 18:00 II SESJA WSPÓLNA
17:10 – 17:20 Podsumowanie Rotary Cup oraz Rotariady na Litwie, PDG Marek Wcisło, Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Rotary Cup 2025, RC Kraków Wawel
17:20 – 17:30 Promocja Konwencji Światowej w Taipei 2026 – Rafał Tondera, Promotion Chair, RC Warszawa Goethe
17:30 – 17:40 Uniting Rotary for Organ Donation – Zaproszenie do współpracy z Anil Srivatsa, Gift of Life Adventure Foundation, Rotary Action Group – Blood and Organ Donation, RC of Organ Donation
17:40 – 17:55 Sesja Q & A – wolne pytania z sali
17:55 – 18:00 Podsumowanie i zamknięcie Seminariów – DG Greg Gregorczyk, RC Warszawa City
19:30 – 01:00 UROCZYSTA KOLACJA
NIEDZIELA, 12 października 2025
8:00 – 11:00 Śniadanie oraz nieformalne spotkania z Zarządem Dystryktu (dla chętnych)
