Powitanie

13 czerwca 2025, godz. 12:00
do 15 czerwca, godz. 10:00

Drogie Rotarianki, Drodzy Rotarianie, Drodzy Rotaraktorzy,

Z ogromną radością zapraszam na Konferencję Dystryktu 2231, która odbędzie się w dniach 13-15 czerwca 2025 r. w Wąsowie koło Poznania. Konferencja to największe wydarzenie każdej kadencji i prawdziwe rotariańskie święto. Mam nadzieję, że zarówno tematyka, jak i lokalizacja znajdą uznanie w Waszych oczach.

W tym roku Prezydent RI Stephanie Urchick na konferencji reprezentowana będzie przez Barbarę Bartle, PDG 5650 w kadencji 2022-23 (Nebraska/Iowa). Barbara wraz z mężem są członkami Rotary 14, czternastego najstarszego klubu na świecie.

Gospodarzem konferencji są RC Gorzów Wlkp. i RC Poznań, przy wsparciu RC Szamotuły. Dziękuję wszystkim członkom tych klubów za chęć pomocy w organizacji tego wydarzenia.

Tegoroczna Konferencja Dystryktu, podobnie jak cały rok rotariański 2024-25, przebiegać będzie pod hasłem „Magia Rotary” i zawierać będzie wiele magicznych elementów  i wydarzeń (patrz: PROGRAM)

Kolację integracyjną w konwencji grillowej (stroje nieformalne) w piątek uświetni występ zespołu z RC Szamotuły.

Sobota rozpocznie się od magicznych biegów Rotary Run (stroje sportowe), udział w których będzie zaliczony do klasyfikacji Rotary Cup – naszej dystryktalnej imprezy sportowej.

Program Konferencji (stroje formalne – casual smart) przewiduje w ciągu dnia wykłady  i dyskusje o ważnych sprawach. Nasi wspaniali prelegenci zaprezentują ciekawe projekty oraz aktywności rotariańskie i nie tylko.

Gościem specjalnym konferencji będzie Marek Kamiński polski innowator, filozof  i podróżnik ekstremalny. Jako pierwszy na świecie zdobył oba bieguny Ziemi bez pomocy  z zewnątrz. 23 maja 1995 roku biegun północny, a 27 grudnia 1995 roku biegun południowy, za co został wpisany do Księgi Rekordów Guinnessa.

Obecnie Marek Kamiński zaangażowany w projekty „LifePlan Academy”, „Power4Resilience” i Kamiński Academy, które polegają na budowaniu odporności życiowej i fundamentalnych umiejętności życiowych.

Po wystąpieniu przewidziany jest czas na pytania. Podczas konferencji możliwe będzie uzyskanie osobistej dedykacji autora na jednej z książek.

Będziemy też przekonywać Was, że sztuczna inteligencja może być pomocna w życiu, powiemy o projektach ochrony wód oraz o profilaktyce zdrowia psychicznego rodziny. Zaistnieją także po raz kolejny magiczne kobiety rotariańskie w filmie Patryka Vegi.

Na czas konferencji podejmiemy próbę stworzenia dystryktalnej „Board of Friendship” – tablicy, na której zaprezentujemy projekty, które wpisują się siedem obszarów działania Rotary, a są realizowane przez kluby Rotary w naszym Dystrykcie.

W House of Friendship swoje stanowiska będą mieć także Interact, Rotaract i KWM oraz CFF, Fundacja Latających Plecaczków, ceramika Grażyny Nawrockiej-Michniuk – artystki z Gorzowa Wlkp. oraz artykuły rotariańskie.

Konferencja tradycyjnie zakończy się uroczystą kolacją przy muzyce z aukcją obrazu na rzecz Fundacji Marka Kamińskiego oraz grą fantową gadżetów lokalnych podarowanych przez kluby.

Wybrany na konferencję kompleks hotelowy Pałac Wąsowo jest doskonałym obiektem, by zabrać do niego także swoją rodzinę z dziećmi, pospacerować lub przejechać się bryczką.

Zachęcam jednocześnie do jak najszybszej rejestracji i dokonania płatności w hotelu, bowiem ilość miejsc, rodzaj pokoi i cena są uzależnione są od liczby i kolejności zgłoszeń.

Zapraszam do rodzinnego spędzenia tego czerwcowego weekendu w magicznym rotariańskim nastroju. Niech ten czas pozwoli nam na odnowienie starszych i nawiązanie nowych relacji. Poczujmy ducha przyjaźni rotariańskiej, tolerancji i zrozumienia, co da nam jeszcze więcej energii i zapału do dalszego działania.

Rejestracja na Konferencję odbywa się poprzez naszą stronę rotary.org.pl do 10 czerwca 2025 r. Szczegóły w poszczególnych zakładkach.

Hotel przyjmuje nasze rezerwacje wyłącznie drogą mailową na adres: wasowo@wasowo.pl

Każdy uczestnik dokonuje rezerwacji i płatności indywidualnie na hasło ROTARY.

Uwaga: ceny preferencyjne w hotelu do 30 maja 2025 r.

Z rotariańskim pozdrowieniem,

Krystyna Baj-Pawluk

Gubernator Dystryktu 2231

w kadencji 2024-2025

PROGRAM KONFERENCJI

 

Piątek 13 czerwca

16.00 – Przyjazd, rejestracja

19:00 – 22:00 Magia integracji, kolacja – grill z muzyką w wykonaniu duetu z RC Szamotuły

 

Sobota 14 czerwca

07:45 – 08:30 Magia porannej aktywności – Rotary Run

07:45 – Rejestracja na Rotary Run

08:00 – 08:30 Rotary Run – bieg/ spacer na dowolną odległość po wyznaczonych ścieżkach w parku pałacowym

07:30 – 09:30 Śniadanie

08:30 – 09:30 Rejestracja na Konferencję

09:30 – 09:40 Uroczyste otwarcie Konferencji Dystryktu 2231

Powitanie gości

Minuta wspomnień o tych, którzy odeszli w tym roku rotariańskim

09:45 – 10:05 Wystąpienie Przedstawicielki Prezydent RI – Barbara Bartle PDG 5650

10:05 – 10:20 Pomoc Ukrainie – prezentacja Ryszard Łuczyn

10:20 – 10:35 Podsumowanie akcji pomocy powodzianom

10:35 – 10:55 Magia relacji – zdrowie psychiczne rodziny – wykład Damian Kupczyk

10:55 – 11:10 Magia fotografii – wspólne zdjęcie

11:10 – 11:30 Magia filiżanki kawy

11:30 – 11:50 To nie magia – to ustawiczne działanie -ochrona środowiska – prezentacja Mark Krawczyński

11:50 – 12:50 Magia AI – eksperci rotariańscy

12:50 – 13:05  Magia współczesnych mediów –prezentacja Dorota Wcisła

13:05 – 13:20 Magia Rotaractu 2024-25

13:20 – 13:35 Magia Interactu

13:35 – 14:30 Obiad

14:30 – 14:40 Magia kobiet w Rotary – film Patryka Vegi

14:40 – 15:40 Magia pasji i podróży – spotkanie z Markiem Kamińskim, podróżnikiem i pisarzem

15:40 – 16:00 Magia filiżanki kawy

16:00 – 16:20 Magia nauki – chemia – Bartek Wojciechowski

16:20 – 17:20 Magia Rotary w kadencji 2024-2025 podsumowanie roku, symboliczne przekazanie służby DG – Krystyna Baj-Pawluk

17:20 – 17:30 Podsumowujące wystąpienie Przedstawicielki Prezydent RI – Barbara Bartle

17:30 – 17:40 Zamknięcie Konferencji Dystryktu 2231 – Gubernator Dystryktu 2231

19:30 Uroczysta kolacja z programem rozrywkowym/ Aukcja obrazu dla Fundacji M Kamińskiego/ Gra fantowa na fundusz POLIO PLUS

 

Niedziela 15 czerwca

Magia relaksu SPA, wymiana wrażeń, spacer po okolicy.

 

Program Konferencji może ulec niewielkim zmianom – ostateczna wersja zostanie podana podczas rejestracji na miejscu. 

HOTEL - REJESTRACJA I OPŁATA ZA POBYT

REJESTRACJA I OPŁATA ZA POBYT W HOTELU

Proponujemy noclegi w PAŁACU WĄSOWO****. Hotel składa się z 4 obiektów, z czego do dyspozycji uczestników konferencji będą 3:

  1. Pałac HARDTA**** – główny budynek zespołu pałacowo-parkowego, który dysponuje 38 pokojami (pokoje APARTAMENTOWE oraz pokoje PAŁACOWE).
  2. Pałac SCZANIECKICH**** – znajduje się w bliskim sąsiedztwie głównego Pałacu (50 m). Do dyspozycji gości znajduje się 17 pokoi (pokoje APARTAMENTOWE oraz pokoje PAŁACOWE).
  3. Domek OGRODNIKA – oddalony od głównego Pałacu 150 m. Do dyspozycji gości znajduje się 6 pokoi (pokoje RUSTYKALNE).

 

Adres: Wąsowo, ul. Parkowa 1, 64 – 316 Kuślin

Telefon: +48 61 44 72 613

Strona: https://wasowo.pl/

UWAGA! Liczba miejsc w poszczególnych obiektach jest ograniczona. O potwierdzeniu miejsca noclegu decyduje kolejność zgłoszeń. Hotel przyjmuje nasze rezerwacje wyłącznie drogą mailową na adres: wasowo@wasowo.pl

Każdy uczestnik dokonuje rezerwacji i płatności indywidualnie na hasło ROTARY, podając:

  1. Nazwę obiektu, w którym dokonuje rezerwacji (Pałac HARDTA lub Pałac SCZANIECKICH lub Domek OGRODNIKA)
  2. Rodzaj pokoju – właściwy do wybranego obiektu, wg. opisu powyżej)
  3. Ilość noclegów i daty pobytu.
  4. Dane do faktury
  5. Imię i nazwisko oraz (jeżeli rezerwujemy pokój 2-os.) nazwisko osoby, z którą chcemy dzielić pokój. Dotyczy to wyłącznie Rotarian, nie dotyczy osób towarzyszących.
  6. Ewentualne uczestnictwo w kolacji 13.06.2025 (piątek) lub/i 14.06.2025 (sobota) – szczegółowe informacje poniżej.

Na podstawie otrzymanej rezerwacji, hotel odeśle (drogą mailową) fakturę pro-forma, którą należy opłacić do dnia 30.05.2025 roku. Jednocześnie jest to termin bezkosztowej anulacji rezerwacji pokoi hotelowych. W przypadku nie opłacenia rezerwacji w wyznaczonym terminie, zostanie ona anulowana, bez możliwości skorzystania z ceny preferencyjnej w przypadku ponownej rezerwacji.

Preferencyjna cena za dobę hotelową obowiązują WYŁĄCZNIE DO 30.05.2025 roku.

Mając na uwadze dotychczasowe doświadczenia, BARDZO prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres: wasowo@wasowo.pl. To znacznie ułatwi i usprawni pracę nie tylko hotelu, ale także Rotarian odpowiedzialnych za organizację spotkania.

W tytule przelewu należy wpisać numer faktury pro-forma.

Oficerowie Dystryktu delegowani przez Gubernator, zobligowani są do rezerwacji miejsc w pokojach dwuosobowych. W przypadku noclegu w pokoju 1-os., muszą pokryć różnicę w kosztach zakwaterowania, wynikającą z instrukcji skarbnika.

INFORMACJE DOTYCZĄCE OBU HOTELI:

Cena za pokój hotelowy obejmuje: śniadanie, możliwość korzystania ze strefy Spa z basenem oraz saunami (dostępne w godz. 7:00-22:00).

Odpłatnie hotel oferuje korzystanie z:
Masaży i zabiegów SPA:

Masaże oraz zabiegi wymagają wcześniejszej rezerwacji: tel.: 609 689 254, spa@wasowo.pl

Karta zabiegów SPA: https://wasowo.pl/spa/

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu. Jeżeli ktoś rezerwuje pokój tylko na pierwszą dobę, będzie musiał zwolnić pokój zgodnie z powyższą zasadą.

************************************

CENY NOCLEGÓW

Pałac HARDTA**** & Pałac SCZANIECKICH****

pokój APARTAMENTOWY – 1 os. – 300,00 zł brutto/doba
pokój APARTAMENTOWY – 2 os. – 400,00 zł brutto/doba

pokój PAŁACOWY – 1 os. – 270,00 zł brutto/doba
pokój PAŁACOWY – 2 os. – 360,00 zł brutto/doba

Domek OGRODNIKA

pokój RUSTYKALNY – 1 os. – 260,00 zł brutto/doba
pokój RUSTYKALNY – 2 os. – 346,00 zł brutto/doba

Parking – bezpłatny

OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWACH OGÓLNYCH:

Magdalena Żmijewska, RC Kielce – magdalena.zmijewska@rotary.org.pl , kom.: 506 120 007

KOLACJA GRILLOWA

piątek, 13.06.2025

W piątek, 13.06.2025, godz. 19:00 – 23:00, w formie grilla. W menu: 3 rodzaje mięs grillowanych, szaszłyki warzywne grillowane, dodatki, coś słodkiego, woda, kawa, herbata. Pozostałe napoje dodatkowo płatne.

Istnieje możliwość przyniesienia własnego alkoholu.

Udział w kolacji należy zgłosić i opłacić przelewem do dnia 30.05.2025 roku na rachunek hotelu wskazany w odpowiedzi na zgłoszenie.

Osoby nie nocujące w hotelu, powinny dokonać odrębnego zgłoszenia wyłącznie drogą mailową, na adres: wasowo@wasowo.pl.

KOSZT KOLACJI INTEGRACYJNEJ: 150,00 zł /1 osoba.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

 

UROCZYSTA KOLACJA

sobota, 14.06.2025

Uczestnicy szkolenia podczas dokonywania rezerwacji noclegu proszeni są do zgłoszenia chęci udziału w uroczystej kolacji z muzyką, która odbędzie się w dniu 14.06.2025r. godz. 19:30 – 1:00. W menu: zupa, danie główne, przekąski, deser, kawa, herbata, soki, woda, wino (2 butelki na stół 10-os.). Pozostałe napoje dodatkowo płatne.

Udział w uroczystej kolacji należy zgłosić i opłacić przelewem do dnia 30.05.2025 roku na rachunek hotelu wskazany w odpowiedzi na zgłoszenie.

Osoby nie nocujące w hotelu, powinny dokonać odrębnego zgłoszenia wyłącznie drogą mailową, na adres: wasowo@wasowo.pl.

 

KOSZT UROCZYSTEJ KOLACJI: 200,00 zł /1 osoba.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!

 

WARUNKI I KOSZTY UDZIAŁU

PRZEDSTAWICIELE KLUBÓW

  1. Udział jednego przedstawiciela Klubu w konferencji jest bezpłatny.
  2. O ile dany klub nie zalega ze składkami do Dystryktu, rejestracja pierwszego uczestnika z klubu nie wymaga uiszczenia żadnej opłaty – koszt udziału w konferencji pokryty jest z obowiązkowej składki na imprezy dystryktalne, płaconej przez kluby wraz ze składkami na Dystrykt.
  3. Każdy drugi i następny uczestnik z danego klubu, musi w momencie rejestracji uiścić

opłatę w wysokości 220 zł

na konto Stowarzyszenia Klubów Rotary „Dystrykt 2231 Rotary International” o numerze:

41 1910 1048 2785 9354 1856 0001

 

Tytuł przelewu: „KONFERENCJA DYSTRYKTU 2025: imię i nazwisko uczestnika/ów, nazwa klubu”

 

  1. Brak wpływu składki klubowej na konto Stowarzyszenia oznacza konieczność uiszczenia przez każdego uczestnika opłaty w wysokości 220 zł/osobę, przelewem, przed przyjazdem na szkolenie i okazania dowodu wpłaty w trakcie rejestracji.

 

OFICEROWIE DYSTRYKTU

Każdy Oficer Dystryktu kadencji 2024-2025 lub inny członek Rotary delegowany przez Gubernatora Dystryktu musi również uiścić opłatę w wysokości 220 zł, zgodnie z opisem powyżej, którą potem rozliczy wraz z kosztem podróży i noclegu (w pokoju dwuosobowym) w ramach delegacji.

UWAGA: Rozliczenie następuje zgodnie z aktualnie obowiązującą Instrukcją Skarbnika (baza wiedzy – Materiały dla oficerów Klubowych i Dystryktalnych – należy się zalogować) https://moje.rotary.org.pl/baza-wiedzy/ (zakładka: MATERIAŁY DLA OFICERÓW KLUBOWYCH I DYSTRYKTALNYCH).

PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z JEJ TREŚCIĄ.

 

Opłata konferencyjna zawiera przerwy kawowe oraz lunch.

 

Osoby, które nie opłacą udziału w konferencji do dnia 10 czerwca 2025 r. włącznie, a przyjadą na konferencję, będą mogły zapłacić na miejscu przelewem z telefonu lub komputera.

Nie przewidujemy możliwości wpłat gotówkowych na miejscu.

 

DODATKOWE PŁATNOŚCI – na konto hotelu

  1. Noclegi
  2. Integracyjna kolacja w dniu 13.06.2025, piątek – dla chętnych (150 zł)
  3. Uroczysta kolacja w dniu 14.06.2025, sobota – dla chętnych (200 zł)

 

Szczegóły w zakładce: HOTEL – REJESTRACJA I OPŁATA ZA POBYT.

Lokalizacja

Pałac Wąsowo
Parkowa 1, Kuślin

Formularz zgłoszeniowy

Lista zgłoszeń